Razlike između izmjena na stranici "TV Avala"

Dodana 4 bajta ,  prije 6 godina
m/м
robot kozmetičke promjene
m/м (robot kozmetičke promjene)
'''TV Avala''' je bila jedna od pet televizijskih kuća koja je u [[2006]]. godini dobila [[nacionalna frekvencija|nacionalnu frekvenciju]] na konkursu za dodelu istih koje je raspisala [[Republička radiodifuzna agencija]] u [[Srbija|Srbiji]]. Televizija Avala je sa emitovanjem eksperimentalnog programa počela [[17. 9.|17. septembra]] [[2006]]. na K5 mreži (bivša mreža [[Treći kanal RTS|Trećeg kanala]]).
 
== Programski koncept ==
TV Avala je svojim programskim konceptom gledaocima svakodnevno nudila širok spektar informacija od poslovnih i zabavnih, informacija iz [[kultura|kulture]], uglavnom nekomercijalnog [[film]]skog i [[serija|serijskog]] programa kao i [[dokumentarni program|dokumentarnog programa]].
 
Od svog nastanka, televizija Avala se uglavnom fokusirala na filmove proslavljenih španskih i francuskih reditelja, kao i na engleske serije 'A' produkcije.
 
== Vlasništvo i problemi ==
Jedan od uticajnijih suvlasnika TV Avale bio je [[Željko Mitrović]], koji je vlasnik i [[RTV Pink]].
 
Dana [[22. 12.|22. decembra]] [[2011]]. radnici televizije su stupili u štrajk zbog neisplaćenih zarada koje kasne do 6 meseci.
 
== Prestanak emitovanja ==
 
Dana [[4. 11.|4. novembra]] [[2012]]. godine, TV Avala je prestala sa emitovanjem programa, pošto joj je [[Republička radiodifuzna agencija]] oduzela dozvolu za emitovanje programa.
 
== Reference ==