Razlike između izmjena na stranici "Radio-televizija Srbije"

nema sažetka uređivanja
oznake: Mobilno uređivanje Web izmjena mobilnim uređajem
Radio-televizija Srbije (RTS) zakonski je, dakle, uređena [[1. 1.|1. januara]] [[1992]]. Tada su je sačinjavale [[Radio-televizija Srbije|Radio-televizija Beograd]] (RTB), [[Radio-televizija Vojvodine|Radio-televizija Novi Sad]] (RTNS) i [[Radio-televizija Priština]] (RTP) koje su, zajedno s pet drugih televizija sve do [[raspad SFRJ|raspada SFRJ]] predstavljale dio mreže [[Jugoslavenska radiotelevizija|Jugoslavenske radio-televizije (JRT)]].
 
Do tada je zvanično funkcionisala samo [[Radio-televizija Srbije|Radio-televizija Beograd]] (RTB). Današnje uređenje RTS predviđa postojanje imena Radio Beograd i Televizija Beograd, što nije slučaj sa zemljama u okruženju, tj. nekadašnjim republikama [[Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija|SFRJ]]. Tako je, na primer, [[Hrvatska radiotelevizija|Televizija Zagreb]] postala Hrvatska televizija, a RTZ je preimenovana u [[Hrvatska radiotelevizija|HRT]]. Dolaskom [[KFOR|Kfora]] na područje [[Kosovo|Kosova i Metohije]], RTP biva preuzeta i preformulisanareformisana u novi medij.
 
RTS emituje televizijski program u ukupnom dnevnom obimu od 96 časova. [[Radio|Radijski]] programi RTS emituju 96 časova programa dnevno, a subotom i nedeljom po 108 časova. Učešće programa iz sopstvene produkcije u ukupnom televizijskom emitovanju je, na Prvom programu 95%, na Drugom 90%, na Trećem 58% (do ukidanja [[Treći kanal|Trećeg kanala]], [[1. 5.|1. maja]] [[2006]].), na Satelitskom 96%, a u radijskom emitovanju 98,8%.
398

izmjena